Nowe zajęcie...

W ubiegłym tygodniu zdecydowałam się w końcu - po wielu przemyśleniach i zastanawianiu się.
Myślałam o tym już dawno, ale w końcu zamówiłam...
Wczoraj przyszła paczka:



A w paczce było to:


Wrzeciono i czesanka. Czyli jakby zajęć mi było jeszcze mało dokładam sobie jeszcze jedno: będę prząść. To taka mała wersja kołowrotka, bo już dawno stwierdziłam, że na kołowrotek nie mam miejsca, a w ogóle to nie wiem czy polubię, i czy zniosę kurz z czesanki....
Ale póki co, zabawię się trochę w prząśniczkę z wrzecionem.....

A wy próbowałyście już przędzenia?

19 komentarzy:

  1. Też jakiś czas temu nabyłam taki zestaw ale niestety czasu zbyt mało a może odwagi brak...Gorąco kibicuję i czekam na efekty może podziałają mobilizująco. Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się nawet załapałam latem na spotkanie szkoleniowe z Basią_Fanaberią ale na razie na tym się skończyło.W jakiejś dalszej lub bliższej przyszłości zamierzam jednak do tematu wrócić,sprzęt czeka:))Powodzenia:))

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak, przędzenie zdecydowanie, tylko że przerzuciłam się na kołowrotek, wrzeciono jeździ ze mną jako wersja mobilna :) I pochwal się, co za czesankę kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolowrotek w planach, ale trzeba sobie dozowac przyjemnosci ;) A o czesankach bedzie :)

      Usuń
  4. Iwonko, gratuluję serdecznie, życzę powodzenia i czekam z niecierpliwością na pierwsze niteczki :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. wow podziwiam :) a paczka z uk :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paczka z UK, bo u nas te rzeczy kosztuja jakby to zlote runo bylo, a nie tylko baranie.....

      Usuń
  6. Fantastycznie! Fajnie, że będziesz próbować prząść. Czekam na efekty. I trzymam kciuki za powodzenie :]

    OdpowiedzUsuń
  7. przędzenie jest fantastyczne:} zarówno na kołowrotku, jak i na wrzecionie. powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Oh, ja też chcę się tym zająć i już od kilku miesięcy zbieram się by zamówić sobie wrzeciono i trochę czesanki, nigdy nie miałam z czymś takim do czynienia, ale to takie mocno czarownicze, że po prostu muszę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Raczej będę kibicować bo do takiej roboty jeszcze nie dojrzałam!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) Kibicowanie bedzie mi z pewnoscia potrzebne :)

      Usuń
  10. Ambitny plan :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny i pozostawienie kilku słów.
Pozdrawiam bardzo ciepło ♥

Copyright © 2016 Drutoterapia , Blogger