Czas wyciągać nową włóczkę:)

Dlatego, że zakończyłam mój sweterek:)
Czy to będzie Alpaka z Dropsa? Na pewno tak. Ale zaraz potem chodz mi po głowie jeszcze jeden taki sweterek jak ten na zdjęciu tylko czerwony, z długim rękawem, i wiŁcej zabudowany z przodu - jak to rozwiążę dokładnie jeszcze nie wiem, ale mam kilka pomysłów.

Ale najpierw Alpaka, no i mam jeszcze w drodze szalisko, które cierpliwie czeka na zmiłowanie. Zmiłowanie było - i wczoraj i dzisiaj i nawet dobrze się dziergało. W tej chwili mam mniej niż więcej i nawet dobrze skończyć, bo szalisko pasować mi będzie do Alpaki.

Póki ci, moje wdzianko. Wzór - wymyślony. Włóczka: Ice Yarns Cotton Metalic kupiona TUTAJ czyli Bawełna 100% z błyszczącą nitką. Nitka ta trochę przeszkadzała i w drogę wchodziła i nie zawsze chciała się przerabiać plącząc się w drutach, ale efekt ładny. Druty nr 4,5.
No i całe mnóstwo prucia po drodze:)

3 komentarze:

  1. Nie widzę żadnych zdjęć! Coś się chyba porobiło z bloggerem. Sprawdź, bo chętnie bym popatrzyła!

    OdpowiedzUsuń
  2. A nie ma zdjec, bo to stary wpis - cos pomieszalam dzisiaj :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny i pozostawienie kilku słów.
Pozdrawiam bardzo ciepło ♥

Copyright © 2016 Drutoterapia , Blogger