Jak robić bąbelki albo nupki

Jak robić bąbelki?
No właśnie jak?

W szalach ażurowych jest czasami mnóstwo takich bąbelków, nupków, guzków ( można je różnie nazywać), ale jak je zrobić? Nie jest to trudne, ale trochę mozolne i trzeba znaleźć trochę swój sposób przeciągania nitki.
Ja powiem od razu: nie lubię robić bąbelków i raczej unikam.
Ale zobacz na poniższym filmie jak się je robi i sama zadecyduj czy w najbliższym szalu będziesz je mieć.


A taki szal z bąbelkami to np. zaprojektowyny przeze mnie: Snoweko, który możesz otrzymać klikając TUTAJ.

7 komentarzy:

  1. Dzieki za wyjasnienie, no tak robię - i nie wychodzą mi ładne(:

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja się właśnie wczoraj męczyłam niesamowicie z nupkami! Włóczka moherowa, 7 oczek zrobionych zdecydowanie za ścisło i jak już miałam je przerobić na lewej stronie (bo tak było we wzorze - nie na prawej a na lewej), nie dałam rady i skapitulowałam, a robótkę dostały koty do zabawy, bo już nie sposób było tego spruć :(:(:( Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, na lewej stronie roboty też można przerabiać, ale moim zdaniem wychodzą ładniejsze jeśli nitkę przeciągnie się od razu na prawej stronie roboty.

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź i za filmik :) Pewniej na prawej też jest łatwiej, spróbuję :)

      Usuń
    3. A jednak zrobiłam je po lewej stronie, postanowiłam trzymać się wzoru. Podlinkowałam ten post u mnie, bardzo przydatny! Jeszcze raz dziękuję za wskazówki :)

      Usuń
  3. Iwonko piekny szal I babelki tez:) Dziekuje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też nie cierpię robić bąbelków>..brrrrrrrrrrrr :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny i pozostawienie kilku słów.
Pozdrawiam bardzo ciepło ♥

Copyright © 2016 Drutoterapia , Blogger