Naucz się robić na drutach.

Wciąż spotykam się z osobami, które chciałyby nauczyć się robić na drutach, ale nie trafiły jeszcze na mój kurs. Chciałyby się nauczyć robić czapki, szaliki, przerabiać oczka w prawo i w lewo, ale nie wiedzą gdzie.

Dlatego przygotowałam krótki film opowiadający czego też można się w tym kursie nauczyć.

Jeśli macie znajomych, którzy marzą o dzierganiu na drutach zaproponujcie im ten kurs.
Kurs jest krótki, darmowy a naprawdę można nauczyć się oczek prawych, lewych, robienia szalika i czapki itd.
I jest to doskonała podstawa do tego, by zacząć próbować potem po swojemu.


Wpisz poniżej swoje imię i adres e-mail a w krótkim czasie otrzymasz pierwszą lekcję. A w międzyczasie możesz iść do babci, koleżanki czy sąsiadki pożyczyć włóczkę i druty.

Przeczytaj opinie na temat kursu tutaj.

23 komentarze:

  1. Zapisałam się, bo choć od dawna robię na drutach, to miałam ogromna przerwę i teraz nie czuję się całkiem pewnie.
    Dziękuję i pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo proszę! Czasami dobrze tak sobie poukładać wszystko :)

      Usuń
  2. rewelacja !!!! zapisałam się marzyłam aby ktoś mnie tego nauczył :-) nie obiecuję że od raz zacznę robić bo mam straszne zaległości szydełkowe ... Ale zawsze było to moim marzeniem !!!!!! dziękuję Ci bardzo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę! Lekcje nie uciekną, zawsze możesz do nich wpaść kiedy masz czas i czujesz potrzebę :)

      Usuń
  3. Dołączam i ja. Troszkę umiem, ale chcę więcej :) Liczę, że nauczę się więcej :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. to ja się dołaczam , jak byłam w podstawóce udało mi sie zrobić szalik ale nic nie pamietam ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za lekcje dzięki nim poukładam sobie w głowie już to co umiem

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała inicjatywa ! Dziękuję bardzo za możliwość uczenia się od najlepszych ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzień dobry :)

    Mam nadzieję, że wszystko jest aktualne, bo właśnie zapisałam się na kurs i z niecierpliwością czekam na maila.

    Dziękuję i pozdrawiam,
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  8. witam.

    moze mi Pani podpowiedziec, ktory to jest scieg u Pani na podstawie tego wideo https://www.youtube.com/watch?v=Bd3xHfDhU7M dziekuje z gory

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam :) Tutaj, bardzo proszę: https://youtu.be/o9Cgk_KD9as

      Usuń
  9. Zapisałam się bo troszkę tam kiedyś mama mnie uczyła i chcę się doszkolić

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapisałam się, bo chociaż robie na drutach to brak mi fachowych porad. Czasami oglądam Twoje odcinki na YT i nawet skarpety zrobiłam. Cieszę się, że jestem tutaj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo! Można zawsze poukładać sobie wiedzę, którą już się ma i uzupełnić troszeczkę. Dobrego Nowego Roku!

      Usuń
  11. Dzień dobry!
    Właśnie zapisałam się na kurs i czekam na pierwsze lekcje.
    Pozdrawiam,
    Julia

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy kurs jest aktualny?

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapisałam się! Bardzo dziękuję za stworzenie takiego kursu, pomoże mi stawić pierwsze kroki w robieniu na drutach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny i pozostawienie kilku słów.
Pozdrawiam bardzo ciepło ♥

Copyright © 2016 Drutoterapia , Blogger