Jak zrobić komin na drutach?

Zrobienie komina na drutach wcale nie jest trudne. Nie jest trudniejsze niż zrobienie szalika czy też czapki. A nosi się bardzo przyjemnie - zwłaszcza kiedy zimno nadchodzi...



Zrobiłam niedawno taki komin i zrobiłam do niego tutorial - nitka po nitce, oczko po oczku.
Komin jest zrobiony prostym ściegiem, który jest kombinacją oczek prawych i lewych - prosty a jednocześnie bardzo ciekawy i elegancki.

Zarówo osoby początkujące jak i zaawansowane mogą go wydziergać - dzierga się łatwo, ale zarazemm coś się dzieje. Osoba bardziej zaawansowana może przerobić robótkę i dziergać ją dookoła. Początkująca dokładnie tak jak jest na filmie.

Film jest zaproszeniem i wstępem do tutorialu, który składa się z trzech filmów, a owy kominowy tutorial znajduje się TUTAJ.

Myślę też o zrobieniu czapki do kompletu. Co o tym sądzicie?



A ścieg którym zrobiony jest komin jest TUTAJ.

8 komentarzy:

  1. Jestem bardzo za, bo czapki nigdy mi nie wychodzą :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zrób najpierw komin a potem z komina można zrobić czapkę ;)

      Usuń
  2. Z moją krótką szyją żadne kilkukrotne zawijania szali nie wchodzą w rachubę. Pewnie komin to będzie to co jest mi potrzebne. ja lubię komplety, więc i czapeczka się przyda!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam, a ja mam problem z kominami. Albo jest za luźny koło szyi i jest mi zimno brrrr, albo za ścisły i się duszę ;-))). Nie mogę dopasować. Twój jest superowy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Droga koleżanko ,a moze byś zrobila puff taki do siedzenia obecnie bardzo drogi i bardzo modny pozdrawiam serdecznie ruminianka blogspot.com stała obserwatorka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie zrobię puffa ponieważ takie puffy mi się nie podobją. Ja zajmuję się projektowaniem ubrań :) I uczę robić tego, co jest potrzebne. Puffy nie są ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ścieg bardzo ładny, na kominie wygląda super. Dzięki za pomysł i filmik . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny i pozostawienie kilku słów.
Pozdrawiam bardzo ciepło ♥

Copyright © 2016 Drutoterapia , Blogger