Będą wzory żakardowe.

Tak, ponieważ zobaczyłam u Gosi piękną czapkę, która robiona była z pewnej super książki, którą sobie zamówiłam. No bo jak to - inni ją mają a ja nie?

Książka ta to: Nordic Knitting Traditions - w książce jest 25 różnych wzorów. Można kliknąć na link i obejrzeć sobie częściowo zawartość książki klikając na "Look inside" tuż nad zdjęciem okładki. Nordic Knitting Traditions



Na dodatek już bardzo dawno nie kupowałam żadnej dziewiarskiej książki, a żakardów nie dziergałam od wielu lat. Ostatnio chodziły mi po głowie, ale zawsze tak jakoś coś innego jest po drodze i czasu na nie nie wystarcza.
Ale mobilizuję się. Książka już jest więc i robótki będą. Pytanie jest tylko: najpierw rękawiczki czy też czapka?

Jeśli czapka to z pewnością ta poniżej.



A jeśli rękawiczki to do kompletu tej czapki.

W książce tej są także czapki w kształcie beretu, skarpety, podkolanówki i getry.
Podkolanówki są naprawdę urocze!
Ja nigdy podkolanówek nie lubiłam więc może będą skarpety. Koniecznie muszę wydłubać takie w żakardowe wzory.
Książka jest do kupienia na Amazonie tutaj. Kupiłam ją naprawdę tanio w porównaniu z innymi miejscami w internecie.

Oprócz tej książki przyszła wczoraj także inna przesyłka - zamówiłam sobie prezent pod choinkę.
Otworzyć już teraz czy też nie otworzyć?
Poczekać czy sprawdzić czy wszystko jest z przesyłką okej?

Na razie nie otwieram. Oczekiwanie jest chyba najlepsze z tego wszystkiego.
Może jutro otworzę...



6 komentarzy:

  1. podkoloanówki w zakardowe wzory bardzo mi sie podobaja i bym chciała , ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To będę zaglądać na Twojego bloga i patrzeć czy już są gotowe :D

      Usuń
  2. Super pomoc muszę poszukać jakiegoś Mikołaja ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej takiego, który potrafi kupować z Amazona. Mój niestety nie umie i dlatego musiałam kupić sobie sama. Sama sobie nie tylko okrętem, ale także Mikołajem :)

      Usuń
  3. Choć nieczapkowa zupełnie jestem, też chciałabym mieć taką książkę :) Bardzo mi się podobają żakardy, tylko boję się spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To tylko się w taką zaopatrzyć. A żakardy jak wszystko wyglądają strasznie tylko na początku :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny i pozostawienie kilku słów.
Pozdrawiam bardzo ciepło ♥

Copyright © 2016 Drutoterapia , Blogger