Kurs podstaw robienia na drutach 2.0

Kto zna mój Kurs podstaw robienia na drutach?

Od jego powstania w 2012 roku zapisało się na ten kurs ponad 6000 osób! To bardzo pokaźna liczba! Ile osób z tych 6000 nadal robi na drutach tego nie wiem.

Ale wiem, że jest tych osób sporo. Wiele jest zapisanych na mój newsletter, wiele z nich bywa na mojej stronie na Facebooku Iwona Eriksson Design, część osób spotykam na Instagramie. I część spotykam tu i tam.
Dokładnie nie wiem, ile Was jest, ale chętnie poczytam w komentarzach kto z Was był i jest nadal częścią tego kursu.

Niestety....
No właśnie niestety, a może całe szczęście, bo to zaowocowało nowym kursem.

Od jakiegoś czasu zaczęła być odczuwalna kiepska jakość tego kursu. No cóż, kurs ten nagrywany był telefonem Nokia 5800, która co prawda w 2012 roku była super telefonem. Ale od tamtego czasu zmieniło się trochę w technice nagrywania wideo, no i odtwarzania go na YouTube. Więc filmy z czasem straciły barwę, ostrość i wyrazistość.

Już jakiś czas chodził za mną pomysł nagrania nowej wersji kursu. Ale wiecie jak to jest z czasem...
Ale w końcu wygrzebałam trochę czasu. (No wcale nie tak trochę, bo pracowałam nad tym kursem przez kilka tygodni. W niektóre dni przez kilkanaście godzin). Byłam czasami bardzo zmęczona, ale pracowałam.

I oto Kurs podstaw robienia na drutach, wersja 2.0 jest opublikowany. Hurra!
Wczoraj ujrzał światło dzienne.
Na dzień dzisiejszy jeszcze wszystkie odcinki kursu nie są nagrane, jeszcze wszystkie nie są obrobione. Ale będą gotowe, kiedy nadejdzie chwila ich dostarczenia do subskrybentów.


Ale kurs działa i naprawdę można się na ten kurs zapisać.
Zapraszam te osoby, które zapisane były na stary kurs, by zapisały się ponownie na ten nowy. Dzięki temu z pewnością nauczą się więcej.

Kurs ten to nie tylko tutoriale w samym kursie, ale także wiele innych połączonych tematycznie z lekcjami, które są obecnie przerabiane.

Zapraszam także wszystkie osoby, które chcą nauczyć się robić na drutach, albo przypomnieć sobie tę może już trochę zapomnianą technikę, jeśli posługiwały się nią kilka lub kilkanaście lat temu.



Kurs ten jest online, w 12 lekcjach przedstawiam podstawy dziergania na drutach.

W tym kursie nauczysz się:
1. Narzucania oczek na druty.
2. Przerabiania oczek prawych i lewych.
3. Ściegów składających się z oczek prawych i lewych.
4. Prostych ażurów.
5. Zamykania oczek.
6. Robienia szala i dwóch czapek.
8. Otrzymasz dużo porad, które przydadzą się nie tylko na początku przygody z drutami.

Przeczytaj tutaj opinie o kursie. (Strona otwiera się w nowym oknie).


I zapisz się koniecznie na ten kurs:


1 komentarz:

  1. Jestem nadal od 4 lutego 2016 roku! :) Miłość do drutów i włóczki, którą mnie zaraziłaś wcale nie maleje, wręcz przeciwnie i ciągle chce więcej dziergać i uczyć się na ten temat :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny i pozostawienie kilku słów.
Pozdrawiam bardzo ciepło ♥

Copyright © 2016 Drutoterapia , Blogger