Award

Otrzymałam ten award od Giny. Dziękuję bardzo, bardzo mi miło:)

W związku z tymże wyróżnieniem trzeba opowiedzieć 7 rzeczy o sobie i nominować dalej 7 blogów powiadamiając je o tym.


7 rzeczy o mnie:
Jestem:
1. Czasową optymistką - planuję za dużo w zbyt krótkim czasie.
2. Nigdy nie rezygnuję - jeśli czegoś bardzo pragnę zdobywam to.
3. Alergiczką (na pyłki brzozy), ale kocham wiosnę!
4. Jeszcze bardziej kocham lato, plażę i morze.
5. Mieszkałam w Grecji przez 4 lata i znam grecki.
6. Kocham pracę w ogrodzie.
7. No i ostatnie, ale wcale nie mniej ważne: potrafię dziergać! :)

Nominuję:
1. Medeas värd.
2. Ilsefin bloggar.
3. Tootitosh.
4. Emlina.
5. 2knit or not 2knit.
6. Renewelt.
7. Klebuszek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje odwiedziny i pozostawienie kilku słów.
Pozdrawiam bardzo ciepło ♥

Copyright © 2016 Drutoterapia , Blogger