Ishbel

Dziękuję bardzo za wszystkie wpisy o Heartland Lace Sjal - udał mi się szalik i na prawdę go lubię. Dzięki za dobre słowa - duża buźka! :)

Na drutach w tej chwili cardi z Polo Mohair. Trochę mi trudno zabrać się do rękawów. Shalom czeka łaskawie na przyszycie guzików i na zdjęcia.

Ale ponieważ coś musi się dziać dziergam Ishbel (na zdjęciu). Trochę eksperymentowałam ze wzorem ze względu na to, że mam mało włóczki i wszystlko chcę wykorzystać no i nie pasuje! Jestem w pierwszym rzędzie sekcji D i niby powinno pasować a nie pasuje! Niby dobrze a źle. Nie lubię takich sytuacji, bo nie mogę znaleźć błędu. A jak tu dziergać dalej?
Co zrobić???

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje odwiedziny i pozostawienie kilku słów.
Pozdrawiam bardzo ciepło ♥

Copyright © 2016 Drutoterapia , Blogger