Handknit Cotton

Kite Designer zapytała co to za włóczka, z której dłubię moje Lato w paski.
Włóczka to Rowan Handknit Cotton. Szarą i pomarańczową kupiłam na e-bay kilka tygodni temu.
Kiedy dotarła do domu od razu się w niej zakochałam, ale stwierdziłam jednocześnie, że 400 g nie wystarczy na rozpinany sweterek.
Więcej Handknit Cotton znalazłam w Garnkorgen i stwierdziłam, że biały będzie najbarziej pasował do rodzinki, która czekała w domu.
Włóczka jest lekko błyszcząca i miła. Dzierga się z niej łatwo, super schodzi z drutków. Druty nr 4,5 - nie zaa grube. I z pewnością nie odmówię tej włóczce jeśli trafię na nią znowu w przyszłości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje odwiedziny i pozostawienie kilku słów.
Pozdrawiam bardzo ciepło ♥

Copyright © 2016 Drutoterapia , Blogger