Pinecone czapka

Nazwałam ją Pinecone - moją ostatnią czapkę z bardzo ciepłej włóczki - 100 % wełny, która się rozmnożyła. Najpierw była szara. Teraz powstała czerwona.
Czapka - tak jak i ta poprzednia wydziergana jest z włóczki Eskimo, która jest bardzo dobrą włóczką na zimę - pomimo swoich wad, o których piszę w mojej recenzji tutaj: Włóczka Drops Eskimo.




Dlaczego nazwałam ją Pinecone?
Pinecone to po angielsku szyszka. Ta czapka wygląda trochę jak szyszka - zwłaszcza ta poprzednia - szara.
Do tej pory nie nosiłam za często czapek, ale od momentu kiedy mamy psa a długie spacery stały się czynnością nagminną stwierdziłam, że wart mieć coś, co ogrzeje nie tylko uszy, W końcu ciepło ucieka z nas przez głowę. A tak, zatrzymam sobie ciepło, pokażę moją czapkę i na dodatek będę miała co dziergać w długie zimowe wieczory, bo to nie jest moje ostatnia wydziergana czapka.

Jeśli chcesz stać się w posiadaniu takiej czapki to zapraszam do zaopatrzenia się w opis. Opis jest tutaj: Czapka Pinecone - w moim sklepie wraz z innymi opisami.

Jeśli ktoś nie ma Eskimo to opis funkcjonuje na każdą grubszą włóczkę o podobnej próbce ściegu.

Zapraszam do dziergania.




9 komentarzy:

  1. Super, ta czerwona jest the best:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. oooo... fajowa czapa! przepis na pewno wypróbuję, pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  3. Czapa prześliczna, i bardzo fajny pies :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się to "skręcenie" czapki.Fajna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję za przejrzysty opis na czapkę :-) Myślę, że skorzystam, bo zima zapowiada się sroga :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czapka śliczna ,pies suuper,a widok mmmmmmmm bardzo tęsknię za Sztokholmem. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Dostałam 3 motki eskimo w MYB swap i pokochałam tą włóczkę. Jest bardzo fajna i idealna na czapki. Wzór bardzo fajny, choć nie dla mnie (kiepsko wyglądam w czapkach)...

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna czapka!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna - wykorzystam wzór na pewno. Bardzo dziękuję, za trud opisania wzoru dla nas.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny i pozostawienie kilku słów.
Pozdrawiam bardzo ciepło ♥

Copyright © 2016 Drutoterapia , Blogger