Kolej na jesienne projekty.

Na początek pięknie dziękuje za super miłe słowa na temat mojej czerwoności.

Jestem dumna z tego sweterka, już został obnoszony publicznie i energetyzuję nim tutejsze ulice. Nawet moja córa zażyczyła sobie powtórkę z rozrywki i dla siebie także jeden taki sweterek. Oby więcej takich udanych projektów.

A póki co na drutach zupełnie inny kolor chociaż też dodający nieźle energii swoją intensywnością - i jako absolutnie jesienny projekt. Tak, w tym roku zdążę z czymś nowym przed jesienią - a będzie to ponczo. Robione od góry - na okrągło - na gładko - mam mnóstwo oczek na drutach, ale idzie świetnie.

Aż tak mi się spodobało, że potem będzie jeszcze chyba jedno.
Jest to moje pierwsze ponczo i bardzo mi się ono podoba?
A wy robiłyście kiedyś tę część garderoby?
Lubicie nosić poncza?

6 komentarzy:

  1. Śliczny kolorek i na pewno wyjdzie ślicznie, ja mam trzy poncha robione na szydełku, jesienne, wiosenne i letnie, te letnie jest bardzo króciutkie. Jestem z nich zadowolona, bardzo fajnie się je nosi no i przyciągają wzrok innych pań, to chyba są ładne- mi się podobają :)) Pozdrawiam Hania

    OdpowiedzUsuń
  2. Już się nie mogę doczekać tego poncha!
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor jest piękny. Nigdy nie robiłam poncha, jakoś nie widzę siebie w tej części garderoby.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakieś jedno niewielkie ponczo wydziergalam, ale takie bez znaczenia. Poncza bardzo lubie, uszyte z materiału mam kilka. I wciąż... I wciąż mam w planach wydzierhgać sobie jakies wyjatkowe pomczo.
    Twoje pięknie się zapowiada.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja poncza uwielbiam,tylko zazwyczaj robię szydełkowe,Twoje zapowiada się pięknie,a kolor naprawdę bardzo energetyzujący:)
    pozdrawiam serdecznie Ilona:)

    OdpowiedzUsuń
  6. O tak, ja poncza uwielbiam i robić i nosić. Mam już kilka i wcale nie czuję, że to dosyć :-) Ciekawa jestem jak Twoje wyjdzie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny i pozostawienie kilku słów.
Pozdrawiam bardzo ciepło ♥

Copyright © 2016 Drutoterapia , Blogger