Kurs podstaw robienia na drutach.

Nie umiesz robić na drutach?
To czas najwyższy nauczyć się :)

Chcesz nauczyć się robić na drutach?
To dobrze trafiłaś / trafiłeś :)

Zapisz się tutaj na: Kurs podstaw robienia na drutach.
Na kursie nauczysz się jak posługiwać się drutami i włóczką, jak przerabiać oczka, jak zakańczać i co można zrobić z przerobionymi oczkami.

Kurs podstaw robienia na drutach jest w 11 lekcjach i uczy podstaw. No i jest całkowicie za darmo.

Obejrzyj poniższy film. Pod filmem jest mały formularz, wpisz twoje imie i adres, kliknij na "zapisz mnie" i po kilkunastu minutach otrzymasz Lekcje nr 1 do twojej skrzynki z linkiem do filmu.
A potem co kilka dni wpadać będą lekcje kolejne.
Powodzenia!




Zapisz się poniżej.
Po zapisaniu się niemal natychmiast otrzymasz wiadomość z prośbą o potwierdzenie twojego adresu zatytułowaną:   *** Prośba o potwierdzenie subskrypcji***‏
Jeśli jej nie otrzymasz zajrzyj do skrzynki SPAM.

Pierwsze dwie lekcje otrzymasz jeszcze tego samego dnia. Jeśli ich nie otrzymasz zajrzyj do twojej skrzynki SPAM.

Podobnie z kolejnymi lekcjami - zajrzyj zawsze najpierw do skrzynki SPAM zanim do mnie napiszesz z prośbą o ponowne ich przesłanie.
Jeśli ustawienia twojej skrzynki spam są takie, że wiadomości są kasowane automatycznie musisz zmienić jej ustawienia zanim się zapiszesz.

I dodaj adres Drutoterapii, z którego przychodzą lekcje do tak zwanej białej listy - może uchronią się od skrzynki spam :)

Przeczytaj tutaj opinie na temat kursu.

Zapraszam!