Włóczka, włóczka, włóczka...

W ubiegłym tygodniu doszła do mnie zamówiona włóczka w 100purewool.com. Włóczka jest cudownie miękka i miła, i dzierganie z niej jest po prostu czystą przyjemnością.. :)

Moja Cytrynka jest przecież z tej włóczki, ale tym razem kupiłam trochę spokojniejsze kolory dla odmiany.
Z tej różowej Merino Lace nie wem na razie co będzie, nie mam pomysłu.
Z tej jasnoniebieskiej Merino Fingering, która jest troszeczkę grubsza, ale równie mięciutka będzie Ishbel (Ravelry link).
Może zacznę nawet teraz - w czasie świąt, bo moje inne projekty są prawie gotowe - no prawie...
Ale o tym później :)

3 komentarze:

  1. Ishbel z tej włóczki będzie cudna, dziergaj Iwonko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Musze zaczac, ale wymyslilam, ze Shalom najpierw skoncze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wloczki piekne... :-) Wesolych Swiat i spokojnego dlubania! Pozdrawiam, B

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny i pozostawienie kilku słów.
Pozdrawiam bardzo ciepło ♥

Copyright © 2016 Drutoterapia , Blogger