Lady jak z lat 80-tych - troche za szeroka w ramionach.

No to nareszcie jestem gotowa z moim projektem UFO - zaczętym w marcu 2009 - White Lady (Ravelry link) usch...
Jestem zadowolona, że w końcu skończyłam, nie jestem zadowolona ze swetra.
1. jest za duży, mimo iż dziergałam jako tako z opisu.
2. zmieniłam trochę wzór - głównie warkoczowy, ponieważ uważałam, że te warkocze, które były ściągałyby za dużo przód i wtedy patentowy wzór u góry przodu byłby za szeroki.
3. wzór patentowy wyszedł i tak za szeroki! I cardi wygląda jak z lat 80-tych - taki szeroki w ramionach, poduszek tylko brakuje...
4. nie, nie widać tego na zdjęciu, bo trochę poprawiłam do zdjęcia, żeby nie było widać :)
Co zrobić?
Nigdy więcej wzorów patentowych na szerokość po innym wzorze. Na długość tak, ale nie na szerokość i na pewno nie w ramionach...

12 komentarzy:

  1. Sweterek bardzo fajny, szkoda, że Ci się nie podoba, ale czasem tak jest, że coś nie pasuje ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Chwilę odczekaj, nie pruj od razu.Moze masz kolezankę o nieco szerszych ramionach.stara zasada mówi, że z problemem trzeba się przespać.
    Można też odpruć tylko rękawy, dorobić opadające mini mankiety, aby powstała kamizelka.
    A układ wzorów i same wzory - miodzio!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweterek wygląda super,ale jak Ci coś w nim nie pasuje to tak też bywa.Pozdrawiam Anka

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweterek jest super! A cieszy mnie to, że nie tylko jak mam tak długi czas wykonywania projektów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny sweterek. Szkoda, że nie spełnia Twoich oczekiwań. Pruć szkoda, może znajdziesz kogoś, komu spodoba się bardziej niż Tobie.
    I ja muszę koniecznie skończyć swój zielony sweter, który miał być gotowy na Wielkanoc ubiegłego roku. Nie zrobiłam tego, bo zachorowałam, a potem to już było za gorąco, a potem zapomniałam, a potem... Jeśli dobrze pamiętam, to mam w nim tylko przyszyć kołnierz i guziki. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zamotaj jakis kolorowy szal i udawaj, ze tak ma byc z tymi ramionami ;-) Szkoda pruc, bo fajny jest!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny sweterek Kite Designer ma rację .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny ten sweterek. Tkaitka ma rację, odłóż go na chwilę. Nabierzesz do tej robótki trochę dystansu i na pewno coś wymyślisz, a być może Ci się odwidzi i polubisz się z sweterkiem.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, podziwiam cię za ten sweter, bo dla mnie coś skonczyć to wyzwanie nie lada:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest metoda na zbyt szerokie (opadające) ramiona: należy wszyć tasiemkę w linii ramienia - pomaga.
    Pozdrawiam, Ewa

    OdpowiedzUsuń
  11. Pruć na pewno nie będę, za długo robiłam. Może dojrzeję do niego, wpadnę na jakiś rewelacyjny ratujący pomysł, zamotam szal, albo podszyję tasiemki.
    No bo jest ładny - a że trochę za duży? Może urosnąć do niego?
    Dzięki za pomysły dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  12. Sweterek jest na prawde bardzo ladny :)))
    Tasiemka wydaje sie byc dobrym pomyslem, podszyj na probe i zobacz czy to jest to czego oczekujesz .
    Buziam M.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny i pozostawienie kilku słów.
Pozdrawiam bardzo ciepło ♥

Copyright © 2016 Drutoterapia , Blogger