No to jest.

No to jest przepis. Przepis, może nie na szczęście, ale na moje mitenki.
Nazywają się one Streetwear Mitenki i są piękne!

I jestem z siebie bardzo dumna! Nie tyle, że wymyśliłam je, ale, że udało mi się je opisać.
Jest to mój pierwszy opisany wzór.
Napiszcie koniecznie jeśli widzicie jakiś błąd, albo niejasność we wzorze - to poprawię.

Czasami się patrzy i patrzy i już nic się nie widzi. Niestety patrząc intensywnie na te skróty w końcu błędy przestaje się zauważać.

Wzór jest także dostępny na Ravelry.
Mam nadzieję, że mitenki się wam podobają!

Wzór do pobrania jest także na mojej stronie Iwona Eriksson Design - Mitenki na drutach.
W języku polskim i angielskim.

Miłego dziergania i jeszcze milszego noszenia. Ja je uwielbiam!








12 komentarzy:

  1. Mitenki bardzo ładne :) Chciałam zobaczyć Twój opis, ale jest niedostępny niestety ;(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej Iwonia......zaglądam, a tu same piękności widzę....
    Włóczka przecudnej urody, jak mogłabyś jej nie kupić? No i mitenki jak spod igły.... i to z autorskim opisem.
    Dumnam z Ciebie,bużka

    OdpowiedzUsuń
  3. Tym razem się udało :) Bardzo profesjonalny opis :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne są Twoje mitenki.Podziwiam za umiejętność pracy przy pomocy 5 drutów. Ja moje mitenki zszywam, bo robię na 2 drutach. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. prześliczne!!! że też ja nie potrafię posługiwać się drutami i szydełkiem ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Iwonko, wlasnie zapisalam u siebie Twoj mitenkowy opis. Pieknie dziekuje. Juz Ci mowilam, ze te mitenki bardzo mi sie podobaja.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne są, idę zobaczyć przepis, może uda mi się wydziergać na 5 drutach :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne mitenki!!!,
    dzięki za opis:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również dziękuję za profesjonalny opis.Mitenki piękne!

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne mitenki i przepiękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mitenki przesliczne! Zaraz dodam do kolejki i zabiore sie za dzierganie, jak tylko uporam sie z obecnymi projektami. Dziekuje za przepis!

    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne mitenki:) Opis już zapisuję i wrzucam do kolejki!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny i pozostawienie kilku słów.
Pozdrawiam bardzo ciepło ♥

Copyright © 2016 Drutoterapia , Blogger