Chusta Moniki na drutach na żyłce.



Wcześniej pokazałam film o przeprowadze na druty na żyłkę - TUTAJ.
Poprosiłam o zdjęcia dokumentujące przeprowadzkę i pierwsze wasze kroki na drutach na żyłce.
Wczoraj otrzymałam od Moniki zdjęcia chusty - super, dziękuję! Jak szybko poszło:) Już tyle nadziergane:) Chusta będzie piękna!
Czyli przeprowadzka przeszła w bardzo ładnym stylu:)
Na zdjęciach chusta Moniki wg mojeg wzoru Butterfly Effect.

Proszę o więcej zdjęć z waszych poczynań na drutach na żyłce - ślijcie na: drutoterapia @ o2. pl (bez spacji -  spacja dla spamerów)

Bardzo serdecznie witam Elżbietę Tober jako obserwatorkę. ( niestety nie mogę znaleźć linka do blogu Elżbiety).

2 komentarze:

  1. Miło mi bardzo :), ja sama z trudem znajduję mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło mi Elka Te:) Fajnie, że szukając swojego bloga trafiłaś tutaj:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny i pozostawienie kilku słów.
Pozdrawiam bardzo ciepło ♥

Copyright © 2016 Drutoterapia , Blogger