Rękawiczki i czapka do kompletu

Ostatnio postanowiłam oddać się małym formom - raz, że jesień sprzyja dzierganiu czapek, rękawic i skarpet. Dwa, iż od czasu do czasu lubię odpocząć od dużych sweterków i długich rządków.

Więc wyczarowałam rękawiczki a potem do tego pasującą czapkę.
Włóczka, z której robiłam to Soft Merino z Yarn-Paradise.  80 % merino i 20 % polyamid. Kiedyś dużo stamtąd kupowałam i mam mnóstwo ich włóczek.
Ale niestety trudno jest dostać te same włóczki po jakimś czasie - partie się kończą szybko - więc zrezygnowałam z zakupów u nich.


Druty na czapkę nr 3.25 a na rękawiczki nr 3. Rękawiczki zawsze robię cieńszymi drutami, by były bardziej zwarte.
Powstał ładny komplecik - raczej sprzedam go u mnie na Etsy, bo ja już mam całe mnóstwo czapek i rękawic. A moja Sara chce takie, ale zamówiła sobie brązowe do jej nowych kozaków... - hmm, rzadko kiedy nastolatki lubią brązowy kolor...
Kolor brązowy jest uważany za co niektórych jako postarzający i pasujący dojrzałym kobietom.
No cóż widocznie jestem już dojrzała, bo bardzo lubię kolor brązowy i to już od kilkunastu lat.

A póki co energetyczny czerwoniutki komplecik jest gotowy i teraz czas na opis i na kolejne czapki.
Czerwony kolor też bardzo lubię, a wy?


Dodam tylko, że rękawiczki są częścią mojego kursu: "Dziergaj ze zrozumieniem" i można na nim nauczyć się bardzo dokładnie robienia tych rękawic i rękawic w ogóle.

11 komentarzy:

  1. Iwonko sliczny komplecik! Kolor b. ladny, chociaz nie dla mnie, ja mam ciemna karnacje, ale na pewno to cudo znajdzie swojego wlasciciela! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny komplecik , jesteś gotowa na mrozy,.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez lubie czerwony.... czapeczka i rekawiczki super! Grzeja juz ze zdiecia)))) mam nadzieje, ze w zyciu tak samo))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Czapa + rękawiczki = Rewelacyjny komplet zimowy
    Też bardzo lubię czerwień .
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  5. Czerwony jest super też ostatnio u mnie przerabiany.. Komplet bardzo ładny .Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo energetyczny komplecik!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny i pozostawienie kilku słów.
Pozdrawiam bardzo ciepło ♥

Copyright © 2016 Drutoterapia , Blogger