Kwadraciki babuni uzależniają

Tak naprawdę to bardzo długo w mojej szydełkowej karierze nie wiedziałam nawet co to są kwadraciki babuni. Dopiero kilka lat temu na lokalnych spotkaniach robótkowych zdarzyło się, że 75 procent dziewczyn szydełkowała kwadraciki babuni. Jedna zarażała się od drugiej, aż w końcu miałam wrażenie, że tylko ja ich nie szydełkuję.

Ale jeszcze wtedy nie bardzo było mi po drodze szydełko - broniłam się trochę przed nim z myślą, że jak zacznę znowu szydełkować to nie starczy mi czasu na druty, którego i tak miałam bardzo mało...

Całkiem niedawno jednak - kiedy przeprosiłam szydełko przeprosiłam także kwadraciki i postanowiłam, że skoro wszyscy, albo większość to ja też. W końcu znałam zasady ich robienia ze schematu - no i wtedy już nie było odwrotu.

Powstawał jeden kwadracik za drugim - te z konkretnym przeznaczeniem i te, bez jakiegokolwiek przeznaczenia. Po prostu dobrze mi się je robiło...

Diagram kwadracika babuni:
Można zrobić mniejszy lub większy.




I tak sobie dalej robię od czasu do czasu i to jest bardzo przyjemne i proste szydełkowanie,,,

A dla tych, co jeszcze nie potrafią tutorial video kwadracika na YouTube na moim kanale:




5 komentarzy:

  1. A zrobiłaś z nich już coś konkretnego?
    Ja cały czas myślę o jakiejś narzucie na łózko ale wolałabym chyba z kwadracików robionych francuzem na drutach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja robiłam narzute na szydełku 210x110 ,troche to trwało ,ale robi sie bardzo przyjemnie

      Usuń
  2. Kwadracików babuni nigdy za wiele ;) Wielkie dzięki za Twoje opisy.
    Po uporządkowaniu włóczek też się przymierzam do jakiejś kapy ...
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za materiał. Jeszcze nie robiłam nic z kwadratów babuni więc filmik z pewnością się przyda. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobre objasnienia i dobry sposob na zaczynanie nowych rzedow.
    Kwadraty lepiej sie ukladaja gdy w naroznikach robimy 3 oczka lancuszka zamiast dwu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny i pozostawienie kilku słów.
Pozdrawiam bardzo ciepło ♥

Copyright © 2016 Drutoterapia , Blogger