Zapisz się na newsletter

Dziękuję Ci, że jesteś ze mną, że wspierasz moje działania kupując kursy i wzory w moim sklepie byiwona lub na Ravelry. Albo po prostu oglądasz moje tutoriale na YouTube. Dziękuję. ♥

Wiele dla mnie znaczy, że moja praca nie idzie na marne, że ktoś ją obserwuje i wynosi z niej korzyści. Bardzo mnie cieszy, że ktoś uczy się na drutach właśnie ode mnie, albo wraca do robienia na nich po wielu latach, dlatego, że trafił na moje porady lub na mój Kurs Podstaw robienia na drutach 2.0.

Chociaż czasami na tym blogu wydawać się może, że panuje cisza, to nie znaczy, że ta cisza panuje u mnie. Zazwyczaj pracuję na jakimś nowym wzorem, który pojawi się na mojej stronie Iwona Eriksson Design. Lub też nad nową poradą, która ukaże się na YouTube na moim kanale. Nie zawsze podaję o tym informację tutaj, ponieważ nie starcza mi na to czasu.

Bywam także na innych blogach i czytam, chociaż nie zawsze komentuję. Ach ten czas...


O moich nowych poradach zawsze informuję poprzez mój newsletter. O nowej poradzie na YouTube, nowym wzorze, czy też nowym wpisie z radą lub tylko informacją tutaj na Drutoterapii.

Newsletter wysyłam od czasu do czasu. Nie bombarduję nim skrzynek moich subskrybentów jak to niektórzy robią. Każdego dnia nowy mail. Nie, nie w ten sposób.
Czasami wysyłam wiadomości może nawet zbyt rzadko. Czasami jest to raz w miesiącu, czasami dwa razy. Od czasu do czasu może się zdarzyć, że wyślę co tydzień. Sporadycznie może się udać dwa razy w tygodniu. Ale potem następuje cisza, bo nawet jeśli chciałam powiadomić o dwóch fajnych rzeczach w przeciągu kilku dni, to nad kolejnymi muszę przecież popracować.
A i tobie muszę dać czas, byś obejrzała i przetestowała.

W takiej wiadomości może być przesłana porada na temat techniki dziergania, jakiś ścieg, publikacja nowego wzoru, albo recenzja włóczki, czy drutów.

Warto więc być zapisanym, by od czasu do czasu nauczyć się czegoś nowego i nie zgubić żadnego oczka.

Zapisz się w poniższym formularzu.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje odwiedziny i pozostawienie kilku słów.
Pozdrawiam bardzo ciepło ♥

Copyright © 2016 Drutoterapia , Blogger