Super duma


It's my cardi. I love it and I'm very proud of it:)
Pattern 95-21 from Dops Design, yarn: Ice Yarns Derya Cotton: 50% acrylic, 40% cotton, 10% polyester from Yarn Paradise.
Needle no 3,5 (US 4)


No bo jestem dumna - jest to jeden z moich najbardziej doskonałych wyczynów.
Bo zawsze było, że sweter wychodził za duży, a ponieważ był za duży było więcej oczek i dłubałam i dłubałam, i końca nie było widać.
A tu proszę - jak mnieszy to i oczek mniej, i widać, że przybawa i zakończyć też go można:)



Wzór z Drops 95-21, ale zmieniłam trochę: gładkie rękawy - długie, bez rozszerzania, normalna pliska guzikowa i okrągły dekolt.
Włóczka Ice Yarns Derya Cotton: 50% akryl, 40% bawełna, 10% polyester z Yarn Paradise. Przez połączenie bawełny z akrylem włóczka jest lżejsza a polyester dodaje połysku - bardzo mi się podoba ta kombinacja:)
Druty nr 3,5.

No to teraz pora na kolejny sweterek czyż nie tak?

Tak po angielsku wpisałam dwa słowa, bo niektóre dziewczynz narzekają, że nie da się bloga czytać przez Google Translate... A że ja po agielsku to raczej rozpisywać z polotem się nie umiem to będzie zawsze tylko parę słów...