W walce ze spamem...

Nieeeenaaaawidzę spamu...
Niestety spamerzy ostatnio odnaleźli mój blog i systematycznie wrzucają idiotyczne komentarze...

Dlatego niestety - przepraszam, bardzo przepraszam, ale musiałam zainstalować przy komentarzach to koszmarne wpisywanie tych krzywych i niewyraźnych literek... Sama ich bardzo nie lubię, ale ilości spamu zaczynają mnie przerastać...

Robię to na jakiś czas - mam nadzieję, że za kilkanaście dni będę mogła to zlikwidować :)
Proszę, nie zrażajcie się i komentujcie - to tylko na jakiś czas... - mam nadzieję....

21 komentarzy:

  1. To fakt te literki są koszmarne, ale nawet nie same literki - bo jeszcze z rok temu one były wyraźne... no ale mus to mus, rozumiem Cię :D

    OdpowiedzUsuń
  2. no mus... - mam nadzieje, ze na jakis czas, ze spamerzy o mnie zapomna...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja miałam to samo, kilka razy dziennie do każdego mojego posta były "komentarze". Anulowałam na jakiś czas dodawanie komentarzy Anonimowym osobom. Twoje rozwiązanie jest chyba lepsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest dobry pomysl - tylko, ze wiem, ze wiele moich czytelniczek nie maja swoich blogow i pozostawiaja komentarze jako Anonimowe...

      Usuń
  4. Ja poradziłam sobie inaczej: wprowadziłam moderację komentarzy starszych niż 3 dni. To, co było od spamerów klikałam jako "spam" i mam z głowy. Od czasu do czasu wchodzę jedynie z pulpitu do komentarzy-spam i wywalam śmieci. :-)
    Blog mam czysty i bezproblemowy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blogger raczej wylapywal wiekszosc spamu i zaliczal od razu do spamu, ale im wiecej sie pojawialo tym i Blogger przestal czuc. No i zrobilo sie tez za duzo klikania i wywalania niestety...

      Usuń
  5. U mnie to samo, od pewnego czasu pełno spamów.
    zrobiłam tak jak Antosia. Niestety już dostałam listy od niezadowolonych osób. Też mam nadzieję,że niedługo wszystko wróci do normy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wlasnie, albo prawdziwe anonimowe osoby zaloza sobie gdzies jakies konto...

      Usuń
  6. Witaj!
    U mnie też podobnie, dlatego zablokowałam anonimy i pozwalam komentować tylko zalogowanym w google.
    Póki co jest ok.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Utopią nas w tym spamie niedługo. Gdzie nie popatrzysz tam albo wciskają jakieś linki do stron, albo reklamy. Ech.. a my chcemy tylko spokojnie podzielić się własnymi pasjami :)

    Pozdrawiam serdecznie i popieram w walce ze spamerami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko szkoda, ze nie rozumieja, ze Google i tak nie bierze tego typu linkow pod uwage wiec po co tracic czas i wpisywac tu i tam? Bez sensu...

      Usuń
  8. Kurczę, u mnie też masakra ze spamem.
    Jak miałam widok dynamiczny, to był totalny spokój - ani jednego spamowego komentarza.
    Ale kilka dni temu przełączyłam znowu na tradycyjny widok i spamowa masakra wróciła :/
    Chyba dopiszę w recenzji widoku dynamicznego tę kwestię "na plus".
    A tymczasem poczytam w komentarzach jak Wy sobie z tym radzicie, bo tych literek w weryfikacji nie trawię. Kompletnie odechciewa mi się wpisywania komentarzy... z góry się tłumaczę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez nie lubie, i tez nie chce wpisywac mi sie komentarzy... :( To moze ja tez na ten dynamiczny sie przestawie? Tylko za bardzo mi one nie odpowiadaja....

      Usuń
    2. No właśnie - nie wiadomo co gorsze ;-)
      Ja też ich nie lubię , dlatego wróciłam do klasycznego. Tym niemniej spam jest irytujący, więc będę się wczytywać w te komentarze, żeby znaleźć najwygodniejsze rozwiązanie.

      Usuń
    3. Tez bym chciala jakis zloty srodek - tylko moze go nawet nie ma...

      Usuń
  9. Weryfikacja rzadko przynosi skutek. Najlepiej jest wprowadzić moderację komentarzy i po prostu nie zatwierdzać tych ze spamem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weryfikacja usówa całkowicie spam dlatego iż spam taki wpsiuje program komputerowy do linkowania - nie człowiek
      Weryfikacja zajmuje czas..., którego ja nie mam...

      Usuń
  10. Zapraszam po odbiór wyróżnienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, ale wyróżnienia nie dla mnie ;)

      Usuń
  11. To usuwam weryfikację i zobaczymy co się będzie działo.... :)
    Mam nadzieję, że im przeszło przez te kilka dni. Chociaż jak się znam na black hat(to takie SEO dla spamerow) to nie powinnam mieć takich nadziei....

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje odwiedziny i pozostawienie kilku słów.
Pozdrawiam bardzo ciepło ♥

Copyright © 2016 Drutoterapia , Blogger