Feeling Lana Gatto czyli włóczka idealnych oczek.

Ta włóczka to autentyczny feeling czyli uczucie - uczucie miękkości. Uczucie takiej miękkości jak mało która. Szukasz włóczki przyjemnej w dotyku to jest to niewąpliwie włóczka dla ciebie.

Do tego grubość jej jest idealna moim zdaniem - nie za gruba, nie za cienka - taka na druty 3,5 - 4 mm - rozmiar, który ja najbardziej kocham.

Skład tej włóczki to 70% wełny merino, 20% jedwabiu i 10% kaszmiru.
Wełna merino jest znana ze swojej miękkości i delikatności, a kaszmir dodaje jeszcze więcej tej delikatności i lekkości. A jedwab połysku. Tak, włóczka ma piękny delikatny połsk, który nadaje jej elegancji.

Włóczka ta jest bardzo ładnie i równiutko skręcona a dodatek jedwabiu sprawia, że włóczka jest równiutka i gładka a to daje piękne oczka.
Po prostu oczka dziergają się pięknie z tej włóczki! Są równiutkie i idealne, więc jeśli jesteście trochę początkujące i waszą zmorą są nierówne oczka a chciałybyście wydziergać coś ładnego to złapcie za tę włóczkę - pomoże wam uwierzyć, że też potraficie dziergać ładnymi i równymi oczkami.
Bo to prawda, z niektórych włóczek oczka nigdy równe nie będą i możecie się starać, i kombinować a i tak będą wychodzić koślawe.

Motki tej włóczki są po 50 g i w jednym motku jest 140 m, a można ją kupić TUTAJ w Biferno
Jest to włóczka z rodzaju DK.


Jak ta włóczka zachowuje się po praniu?
Bardzo wskazanie. Oczka po praniu i blokowaniu robią się jeszcze równiejsze i dzianina pięknie się układa. Co prawda nie nosiłam i nie prałam za wiele tej włóczki, ale podejrzewam, że będzię się dobrze nosić i włóczka nie będzie się mechacić. Włóczki tego typu się nie mechacą - zwłaszcza te z dodatkiem jedwabiu.

Ja zrobiłam z tej włóczki czapkę i będę robić jeszcze jedną czapkę i komin, dlatego, że polubiłam bardzo tę włóczkę, oczka z niej są równiutkie i dzianinka piękna, i ciepła. Dlatego bardzo nadaje się na czapki i kominy. Jest ciepła a nie podgryza - a ja jestem wrażliwa na włóczkowe gryzienie.

Czapka, którą zrobiłam z tej włóczki jest poniżej.
Jej wzór jest dostępny tutaj na Raverly.


A więcej włóczek, które lubię i wykorzysuję w moich projektach jest TUTAJ.